kyllä toi glastonbury 2009 dvd menee aika korkeelle mun dvdee listalla..
glastonbury 2009
washington 2004
the lost 1993 tv special
sony studios 1995
breathlessin paris 1985
Landover 1978
siinä nopeesti kyhätty lista mun suosikki bootleg dvdeistä
merja kirjoitti:Ehkä väärä osasto, mutta kysynpä silti.
Olisiko kenellään tietoa, että mistä/keneltä löytyisi Stockholm 1988 eka ilta (tarkempi pvm hakusessa). Ainoo bootleg minkä haluaisin, olihan tuo eka pomokeikkani. Junglelandiin en viitsisi rekisteröityä jos sieltä ei näin antiikkisia löydy.
Dan Tucker kirjoitti:merja kirjoitti:Ehkä väärä osasto, mutta kysynpä silti.
Olisiko kenellään tietoa, että mistä/keneltä löytyisi Stockholm 1988 eka ilta (tarkempi pvm hakusessa). Ainoo bootleg minkä haluaisin, olihan tuo eka pomokeikkani. Junglelandiin en viitsisi rekisteröityä jos sieltä ei näin antiikkisia löydy.
Olin samalla keikalla ja löysin vain DVD:n joka on edelleen kokonaan latamaatta kun kestää niin kauan. Muistaakseni juuri Jungellandista.
Dan
merja kirjoitti:Dan Tucker kirjoitti:merja kirjoitti:Ehkä väärä osasto, mutta kysynpä silti.
Olin samalla keikalla ja löysin vain DVD:n joka on edelleen kokonaan latamaatta kun kestää niin kauan. Muistaakseni juuri Jungellandista.
Dan
Siispä ensi viikolla, kun ehtii, Junglelandiin. Kiitti, ehkäpä löytyy.
Paluu Epäviralliset julkaisut, -äänitteet ja muut harvinaisuudet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa