26.9.2009 Brucen 60-vuotisjuhlat Helsingissä

Bruce Springsteen täyttää 60 vuotta syksyllä. Oma keskustelualue Suomen suurimmalle Bruce-fanitapahtumalle

Re: 26.9.2009 Brucen 60-vuotisjuhlat Helsingissä

ViestiKirjoittaja pesku » 02 Loka 2009 18:48

Kiitokset Liisalle hyvistä arvioista. Ja erityiskiitokset nimeni mainitsemisesta pariinkin kertaan mitä positiivisemmassa mielessä. Mukava, että sinullakin oli hauskaa tanssahdella. Kiistatta paras musiikki/tanssahtelutapahtuma minulla. Kuten aikaisemminkin täällä on todettu, niin ketään ei tarvinnut väkisin houkutella lattialle ja kaikki olivat aidosti hauskanpidossa mukana.

Huuliharppuasiassa minulla on kyllä vahva mielikuva siitä, että joku sellaista jossakin vaiheessa soitti.

Pitäisiköhän meidän lähettää Brucelle sähkösanoma tuosta sanoituksesta. Senhän voisi muuttaa vaikkapa muotoon "Not fulie heads but a Hurst on the floor". :) (tähän laitoin hymiön (joita pyrin välttämään viimeiseen saakka), ettei vaan joku luulisi, että olen tosissani)
pesku
Jungleland

ViestiKirjoittaja jannear2002 » 02 Loka 2009 21:18

Kartsa kirjoitti:
Aku kirjoitti:
Kartsa kirjoitti:Aihe amerikkalaiset autot kyllä vei mukanaan ja konepellin alaiset mysteerit tuntuivat osalle pöytäseurueesta niin tutuilta, että oli jopa löydetty tekniseen yksityiskohtaan liittyvä virhe eräästä Brucen autolaulusta.

Kyllähän kaikki tietää että fuelie heads ei käy 396 moottoriin. :D

Näin on! :D Mutta on se vaan kaunista rock-lyriikkaa:

I got a sixty-nine Chevy with a 396
Fuelie heads and a Hurst on the floor
She's waiting tonight down in the parking lot
Outside the Seven-Eleven store

Pitäisköhän perustaa foorumille amerikkalaiset autot -ketju? Tuolla Something for Jersey boys-osastossahan on rajoituttu Pomoon liittyviin kulkineisiin, mutta aihepiiristä voisi riittää ammennettavaa yleisemmälläkin tasolla. Toisaalta kunnon moottoripäillä on jo omat autokerhonsa omine foorumeineen...

Ei muuta kun toi on hyvä idea. Iteltä löytyy amerikan valmisteita 2 kappaletta. Toisessa neljä pyörää ja toisessa kaks vähemmän

Janne
jannear2002
Growin' Up

ViestiKirjoittaja Marko » 02 Loka 2009 21:44

Sana on vapaa -alueelle voi tehdä ketjuja melkein aiheesta kuin aiheesta, eli sinne vaan :thumright:
Marko
Kopiovastaava

ViestiKirjoittaja KaSTown » 02 Loka 2009 23:50

Ghostareilla oli huuliharppu. Kun Saku pani sen takaisin taskuunsa, taisin Samulille kommentoida pettyneenä "Huuliharppuhan kuuluu antaa yleisölle..." :(

Samaa mieltä Liisan kanssa: Born In The USA oli aivan liian kesy. Ihmettelin jo ekan 30s jälkeen, että missä se kunnon potku on. Jos biisiin ei saada kunnon voimaa taakse, parempi jättää se kokonaan väliin.

Riku tekee aivan oikein: jos on jollekin annettu lupaus olla levittämättä kuvia, siitä pitää ehdottomasti pitää kiinni. Varsinkin jos seuraus voi olla noinkin paha. Riku, haluamme nauttia työstäsi jatkossakin.

-KaSTown-
KaSTown
Magic

ViestiKirjoittaja Liisa S » 03 Loka 2009 07:03

KaSTown kirjoitti:Ghostareilla oli huuliharppu. Kun Saku pani sen takaisin taskuunsa, taisin Samulille kommentoida pettyneenä "Huuliharppuhan kuuluu antaa yleisölle..."

Viikko bileistä ja mulla muisti näköjään edelleen palailee pätkittäin. Nimittäin kun luin tämän kommentin, muistin että ajattelin tuolla hetkellä just samoin!
Liisa S
Jersey Devils

ViestiKirjoittaja erkko » 03 Loka 2009 10:33

jannear2002 kirjoitti:
Kartsa kirjoitti:
Aku kirjoitti:
Kartsa kirjoitti:Aihe amerikkalaiset autot kyllä vei mukanaan ja konepellin alaiset mysteerit tuntuivat osalle pöytäseurueesta niin tutuilta, että oli jopa löydetty tekniseen yksityiskohtaan liittyvä virhe eräästä Brucen autolaulusta.

Kyllähän kaikki tietää että fuelie heads ei käy 396 moottoriin. :D

Näin on! :D Mutta on se vaan kaunista rock-lyriikkaa:

I got a sixty-nine Chevy with a 396
Fuelie heads and a Hurst on the floor
She's waiting tonight down in the parking lot
Outside the Seven-Eleven store

Pitäisköhän perustaa foorumille amerikkalaiset autot -ketju? Tuolla Something for Jersey boys-osastossahan on rajoituttu Pomoon liittyviin kulkineisiin, mutta aihepiiristä voisi riittää ammennettavaa yleisemmälläkin tasolla. Toisaalta kunnon moottoripäillä on jo omat autokerhonsa omine foorumeineen...

Ei muuta kun toi on hyvä idea. Iteltä löytyy amerikan valmisteita 2 kappaletta. Toisessa neljä pyörää ja toisessa kaks vähemmän

Janne

I´ve got a ´53 chevy with 235, iron head and 3 on the floor.... Kiva että autohemmoja löytyy täältäkin!
-God have mercy on the man Who doubts what he's sure of-
erkko
Jungleland

ViestiKirjoittaja jjvirta » 03 Loka 2009 15:24

Dan Tucker kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti:]

Mä luulin, että Ghostarit soitti pätkän Monaa siinä She's The One -introssa, mutta ehkä mulla on vähän valikoiva kuulo, kun se on mun lemppari She's The One-introista (mitäänhän EN ollut ottanut tuossa vaiheessa joten havaintokyky oli sen puolelta varmasti kohdillaan :wink: ). Joten jos olen laulanut täböllä ihan väärää biisiä, pyydän vierustovereilta anteeksi. :lol:

Kyllä tällä kertaa kuulit aivan oikein tai sitten meillä on kummallakin valikoiva kuulo.

Dan

Kyllä minäkin annan ääneni tässä "äänestyksessä" Monalle, ainakaan kovin selvästi biisissä ei Not Fade Awayn lyriikoita laulettu.

...'cause tramps like us keep on rockin' . . . Jyrki
I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
It may raise me above these Badlands...
jjvirta
Where The Bands Are

ViestiKirjoittaja KaSTown » 04 Loka 2009 12:02

jjvirta kirjoitti:
Kyllä minäkin annan ääneni tässä "äänestyksessä" Monalle, ainakaan kovin selvästi biisissä ei Not Fade Awayn lyriikoita laulettu.

...'cause tramps like us keep on rockin' . . . Jyrki

Ugh! Suuri tietäjä on puhunut :salut: !!!

Kun se alkoi, muistan pohtineeni, että Mona + She's One The on parempi kuin pelkkä She's The One. Siitä edelleen tuli mieleen kysymys: Onko Mona sitten itse asiassa parempi kuin She's The One. Äh! Yhdessä ne pitää soittaa.
KaSTown
Magic

ViestiKirjoittaja Liisa S » 04 Loka 2009 16:30

Okei, mä korjasin siihen "keikka-arvosteluni" settitistaan Monan (mutta kysärin kera) koska enemmistö on sitä mieltä että se se oli. Eikä siinä kyllä minunkaan mielestäni tunnistetavia Not Fade Awayn sanoja ollut missään kohdassa. Korjataan uudestaan jos joku kysyy bändiltä ja he vakuuttavat soittaneensa jotain muuta kuin Monan...
Liisa S
Jersey Devils

ViestiKirjoittaja Riku » 05 Loka 2009 14:21

Liisa S kirjoitti:Okei, mä korjasin siihen "keikka-arvosteluni" settitistaan Monan (mutta kysärin kera) koska enemmistö on sitä mieltä että se se oli. Eikä siinä kyllä minunkaan mielestäni tunnistetavia Not Fade Awayn sanoja ollut missään kohdassa. Korjataan uudestaan jos joku kysyy bändiltä ja he vakuuttavat soittaneensa jotain muuta kuin Monan...

Juttelin bändin kanssa torstaisen Tampereen keikan jälkeen mm. tästä ja sieltä tuli vahvistus: Bändi soitti NFA:ta ja Saku alkoi laulamaan Monaa....
Mona sieltä sitten loppujen lopuksi tuli.
Aikaisemmin postaamani settilista oli suoraan Ghostareiden nettisivuilta. Mä taisin olla korvineni jossain ihan muualla tapahtuma-aikaan...
Riku
Jersey Devils

ViestiKirjoittaja rane » 10 Maalis 2010 16:26

parempi myöhään kun ei silloinkaan.....

Kooste The Brustonesin osudesta uploudattu http://www.youtube.com/watch?v=oE5mPikZtHI

Tanssilavalla vilahtaa muutama foorumilainen. Tätä katsellessa voi muistella menneitä odotellessa 60+1 bileitä (kalenteriin kantsii tehdä alustava varaus la 25.9.2010 kohdalle),

-Rane
"Man, the dope's that there's still hope"
rane
Magic

ViestiKirjoittaja Liisa S » 14 Maalis 2010 22:46

Kiitos videosta, Rane! Kovasti palaa bileet mieleen kun tuota katsoo.
Liisa S
Jersey Devils

Edellinen

Paluu Bruce 60 v. bileet 26.9.2009, Dante's Highlight, Hki